Tema: Re: e46 330d kuris siurblys uzsilenkineja?
Autorius: svyt
Data: 2016-08-03 08:43:51
Pusines mano mielas, gale. Laikinai, kad negadintu stabdziu disko.
 Ir dabar ta daryciau, o sovietmeciu, darydavo ir bugnines galines
 ziguliui, as ne pirmas ta sumastes, per meeta musu gerbiamas
 forumistas leptelejo kad turi garaze likusias is senu laiku. Tik
 prisipazint nedrysta, jo ivaizdis ne mano, bijo sugadint,
 snekedamas kas neyprasta studentams. Ziuriu, kuo autosai vyresni,
 tuo maziau saipos is manes ;)
Kaip bebutu, sita masina, be kysiu praejo tech apziura, pigiai
 eksplotuojama, viskas joje veikia, ismetimas su didele atsarga
 telpa i normas. Dusle, jo stovi garaze iki kitos tech apziuros.

Skysciai keiciami pagal poreiki, tik tepalai pagal kilometraza,
 pilu vien tik sintetika, ir keiciu dazniau nei tepalu gamintojai
 rekomenduoja. kiti skysciai pagal situacija, pvz stabdziu, jis
 renka dregme ir pasenes uzverda prie zemesnes temperaturos.
 Kalnais su kemperiu, ar i rali nevazineju, zinau kas buna jam
 izvirus, pakanka greit pora kartu paspaust stabdi ir
 uzsipompuoja. Ko man sukt galva del keitimu? Normaliai vazinejant
 tai ypac retas atvejis. Antifrizas, daznai pasikeicia neplanuotai
 kazka tvarkant, velgi, vokiskuose, juolab senuose dizeliuose,
 didelis rezervas siai sistemai, pats radiatorius 50 x didesnis
 nei butina, net su neveikianciu ventiliatorium kazka uzkaitint
 reik pasistengti. Pavaru deze reduktorius? Geriau nelyst kol
 veikia. O ir keitimas apsiriboja pinigu paemimu daznam servise.
 Ant mano dezes didelem raidem parasyta gamintojo, kad tepalai
 life time, no needs change, as kazkaip tikiu gamintoju. Kas dar
 ten. Vairo stiprintuvas, kondiske? Pats keiti periodiskai freona,
 vairo stiprintuvo skysti? Papasakok, pasijuoksim cia
 visi.

--

bmw e39 525d

----Android NewsGroup Reader----