Tema: Re: e60 skirtingos klimos, kas paaiskins? (pora KB)
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-09-20 10:43:36
as negaliu pasakyti apie e28, bet net ir e65, o dabar ir f01 nustacius kiek
tau reikia laipsniu, niekada netenka adjustint klimos priklausomai nuo
saules lauke.

o siap niusu legendos byloja, kad ir passatuose sukinet nereikia :)

"svyt"  wrote in message news:mtkcnt$8dl$1@trimpas.omnitel.net...

Siap tai irgi klima, bmw dar e28 be kondiskes turejo klima kai
automatiskai palaiko nustatyta temperatura, su termo davikliu
ties vairuotojo kojomis, pro kuri siurbdavo ora is salono i
siurbimo kolektoriu  (dabartinese stovi ventiliatoriukai). Tik
pirmieji bmw kondicionieriai nesireguliodavo, bet jo nelabai ir
reikejo, ventiliatoriaus pajeguma pasukioji ir tiek, nes normali
klima man vistiek nesukuria pilno konforto vien tik nustacius
lapisnius- kai saule statau 18, jai pasislepus jau reik 20 ar
vakare ir 22 nes vesoka, taip ir maigau istisai vaziuodamas, jei
debesuota diena.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----