Tema: Re: e46 langai
Autorius: svyt
Data: 2015-08-09 09:32:40
Ten man rodos buvo dauztos dureles, tai gal del to nesiseke
 sureguliuot.
Apskritai, salono ir visokiu apsaugu ardymas,
 surinkimas pats slyksciausias darbas. Koki pusasi prisuki ir jis
 laikosi, pernai kai keiciau vebasta (beje uz 250 lt atlaike
 sezona, gal atlaikys ir kita) lyg ir prisukau visus varztus, bet
 posparnis pririnkes sniego nukrito. Nu, poto zmonai servise
 sutvarke. Ar su ziguliais, budavo visa masina perenku kokybiskai
 o su apdaila beda- tai kas atsoka tai tiesiai nesitvirtina, ir
 tai tokioj masinoj kur tos apdailos beveik nera.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/