Tema: Re: e46 langai
Autorius: svyt
Data: 2015-08-08 09:29:31
Su nuimta absyvke galima vazinet ieskant daliu, iskart ir
 patikrini ar tinka. Poto pataisius patariu gerai ibandyt tik poto
 det absivke. Man su e34 budavo kad arba langas lipa vidun letai
 vaziuojant, arba prie greicio uzdarinejant lipa laukan.

pasirinkau nedarinet vaziuojant greitai.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/