Tema: Re: F01 iz vatching ju! :)
Autorius: padugne
Data: 2009-03-23 00:23:58
On Mon, 23 Mar 2009 00:13:17 +0200, pragäras wrote:

> jochaidi - penkis metus symbiano fanas buvau - badyti stilusu wm
> interfeisa kazkaip vpadlu buvo. kol neatsirado "finger firendly" wm.
> kasos normalia kaina per ta laika su touchscreenu atsirado - personalas
> dziaugiasi. tai kaip dabar vel galvoti, kad kazkas su ratuku pasukamu
> gali buti geriau :)

Ten ne seip ratukas, ten 3d manipuliatorius :)

Net jei sekundei pamirsti problemas su nuospaudom, yra zymiai
ergonomiskiau pasukti ar palenkti tiesiai po ranka esanti ratuka, nei kad
tiesti ranka kazkur toli i prieki ir maigyti ekrana kuris neturi jokio
apciuopiamo feedbacko.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.