Tema: Re: F01 iz vatching ju! :)
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-03-22 23:55:44
siaip tai manau, kad simaka darant salona ar deti touchscreena kiek
didesni ergonomikos specai nei tutis.

siaip ilga laika buvau touchscreenu fanas, dar nuo se p880. galu gale
teko pereiti nuo dideliu soniu prie blackberio. tas mazas ratukas
atpisa visus touchscreenus.

galvok logishkai - kam ranka daryti judesius "po visa ekrana", jei toks
pats kursoriaus judinimas gali buti padaromas miniatiuriniais vieno
pirshto judesiais?