tai reikejo sukti iki 1500, jei jau kuro sanaudos nesikeicia. -- razumas "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:jr6ugc$c9a$1@trimpas.omnitel.net... > nu membranos, vakumai jau zigulio-maskviciaus karbe buvo. Senam karbui > sureguliuodavau kiek didesnes apsukas, (1000-1200) kuro sanaudos > nepasikeicia, o masina negesta sankryzoj ar nuspaudus stabdi. ir akuma > geriau krauna. dabar dizeliams tai nebeaktualu. > > -- > vyt/ / > > > "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message > news:jmgo4v$rd8$1@trimpas.omnitel.net... >> Solex, bet jokia elektronika ten nekvepia, jokiu ten membranu, vakuumu, >> padsosas mechaninis etc, viskas elementoriskai. Uztai ir nervina. >> Gal klystu, bet lyg esi kazkada minejes, kad turi/zinai zmogu, kuris gali >> prasprest tokius reikalus? >> >> "DViL" <qwrty@qwerty.lt> parašė naujienų >> pranešime:jmgn9q$q67$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O ten Pierburg ar Solex karbas? >>> Siaip tai ia liga tu karbu, valdymas elektroninis ir nesireguliuoja, o >>> su laiku devisi karbo kaikurios detales... >>> >>> >>> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message >>> news:jmev36$fj7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> yra veteranas su M10, nelabai nori dirbti ant laisvu tokiomis apsukomis >>>> kaip priklausytu: biski burbuliuoja, biski kartais uzgesta, biski >>>> kartais apsukos pacios pasikelia, po to pakrenta. Pridarius ora dirba >>>> normaliai, bet su padsosu neprivazinesi. Misinys lyg ir toks koks >>>> priklauso, dar ziuret reikes, bet kilo dar mintis ar negali siurbti >>>> kazkur oro. Tas kazkur principe tik koliko tarpines ir karbo tarpine, >>>> viskas ten elementariai, ar yra kazkoks paprastas budas patikrinti, >>>> tobish papurskaliot gal kokio eterio ten aplink ir ziuret ar kas >>>> keiciasi? >>> >>> >> >> > >