Tema: Re: 2 igaliotinis
Autorius: Arnas
Data: 2012-06-07 21:56:50
bybi jauciu ne skydelyje esme, vo pakeichiau y europiety, perkodavau
skydely, vistiek ant kruizo jobanos mylios.. ista geras dalykas bet kolkas
brangokas. o y vilka geriau neik :)

"Igaliotinis"  wrote in message news:jqq9li$1bh$1@trimpas.omnitel.net...

ista tai leidzia pasirintk acc, fgr, gr2. su ncs nebandziau tiesa sakant,
siaip lyg ur turetu but integruotas i skydeli :)