Tema: Re: 2 igaliotinis
Autorius: Arnas
Data: 2012-06-07 15:41:17
dekui bandysiu. o kur tas paprastas kruise kontrolas gyvena? ACC tai atskira
moduly turi o paprastas kur? SZL gal kokiam?

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:jqq6jc$s3s$1@trimpas.omnitel.net...

Teks per visa masina eit ir ieskot. Nuskaityk bendra psw, visu kompu
ishakrt. Neturiu po e60, tai negaliu paziuret tiksliau. Bet kazko man tas
abso kompas vis kirba galvoj :)