Tema: Re: Ratlankiu lyginimas dazymas
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-05-16 21:53:58
siaip juokas juokais bet pavyniojus izolkes nemushdavo. skirtumas buvo apie
0.9mm.

O kaip ten ratas maunasi ant stebules? guolio nutekint neitu biski ? siaip
skardas irgi galima tekint.
Bendru atveju reikia zinot tikslius matemenis ir tekint pagal turimimus
ziedus, nes juos esu mates tik sandartinius. kazkokiu custom turbut net
nebuna.