Tema: Re: Ratlankiu lyginimas dazymas
Autorius: Martis
Data: 2012-05-16 16:00:39
Jau lygtais issilyginau ir nusidaziau. Dabar problema ta, kad skardiniu
ratlankiu skyles diametras ciut ciut didesnis negu stebules diametras,
centruojasi ratai buktai tik ant varztu. Kaip ir ivores (ar kaip ten
vadinas) neina padaryti skardiniams arba mane uztrolino, kad neina. Yra
minciu? Nusipirkti kitus ratlankius nesiulyti, kibiras Ford Mustang 65 metu
:)

Martis

P.S. Dekui Igaliotini, bet perskaiciau tavo nuoroda i lygintoja jau kai
issilyginau :)

"Igaliotinis"  wrote in message news:jog9f9$cdp$1@trimpas.omnitel.net...

prastos tavo zinios.

Marti: pasuk 8610 07734, Linas. pasakyk, kad nuo Vytenio. Ir lygina jis, ir
dazo. Tik nz kaipo del skardu.