Tema: Re: Igaliotini, reikia pagalbos
Autorius: Night
Data: 2012-05-16 16:54:02
Kokiam dar avarinam rezime? Apie ka tu cia? As isivaizduoju, kad kai egr nebeveikia, kompas mano
pakitusius oro srauto matuokles parodymus per tam tikra laika, nes klaida uzsidega ik po kokiu 20
minuciu atjungus EGR. Net ir tada nemanau kad rezimas avarinis - vaziavimas nepasikeicia (zinau,
kad pas kitus gamintojus nustojus veikti EGR ribojama gaia, etc. - pas BMW to nera). Karocia kompas
supranta, kad EGR neveikia tikria ne iskart, tai koks dar avarinis? O atjunugus EGR trukciojimas
dignsta iskart.

Paaiskinimui kodel su kitu EGR viskas tas pats - kaltas turbut EGR valdymas.

Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote in