Tema: Re: Igaliotini, reikia pagalbos
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-05-16 12:28:53
Na cia gali but ir ne EGRas kaltas.
Kiek suprantu jau kazka darei, ziurejai, bandei tvarkyt ? Kokias klaidas
rodo ?
Reiktu pradet gal nuo kuro filtro, po to turbos valdymas,
vakuumai-slangeles, dpf, pedalas.. Egr tai gali but ir kiauras, ir lygtai
jokios klaidos tada nemeta. Reik pabandyt uzglushint grubiai :)

Padet tai gal kazkuom ir galiu, bet po tik kokio menesio. 8699 52968