Tema: Re: e39 vibracija
Autorius: Geralt
Data: 2012-04-23 09:32:32
Siaip tai jo, turetu keistis priklausomai nuo greicio. Tiksliau nuo pagreitejimo.
Man budavo pagreitejant kazkuriam tarpe ir paskui kazkaip issilygindavo, kai greitis pakildavo (guma kalta buvo).
Logiskai.... ismynus sankaba viskas kaip ir atsijungia, tai turetu nustot. Bet ir greitis tada nukris nuo to "sweet spot", kuriame dreba.

Guma tikrinti manyciau kardana atjungus. O guolis.... nu irgi kazkaip nuimti reikia. Nedariau niekad.
Jeigu duobe turi, tai gali ir pats ko gero. Ten juk viskas "na vydu".