Tema: Re: e39 vibracija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-17 22:56:39
pakelus masina ant keltuvo prasuk ja, taip 5 begiu iki kokiu 60-90 kol
prades drebet ir lyst ziuret, jei graziai isisuks iki 120, reiksia beda
prieky, o prieki santykinai maziau priezasciu vibracijai, o taip tai gali
but bile kas, dabar vazienju kazkokia alfa romejo, paskolino cia man grabeli
kolega, irgi vibruoja siek tiek, kai pagalvojau, jei taip bmw tikrai
ieskociau priezasciu, bet kai  masina ruoses atiduot svalkei,stovejo pusmeti
nenaudojama, parudijusi, kleba pakaba, kazkas sodina akuma, neveikia
kondiske ir pagalve ir t.t., o TA ir draudimas iki nauju metu dar, sako
vazinek kol atsibos,ar sulus, tai man sukt galva apie tai tingisi.
dizeliukas tai nieko, masina kaip golfas, o 2 litru turbo dizelis su
interkuleriu. nebut parudijusi pasilikciau sau, labai smagiai sukasi.

--
vyt/ /