Tema: Re: Va čia tai aprašymas :D
Autorius: karloff
Data: 2011-12-21 23:06:14
ishvadintum jo lediniu semioru ir pitioru ekspozicija shrotuku - pats lazdu
gautum :D

"zhegonskas"  parašė naujienų news:jcs0a9$vqj$1@trimpas.omnitel.net...

ot cia tai butu lygis. turi zmogelis sau srhotuka, darbuojasi,
laisvalaikiu konstruoja, atvaro kokis tai ciuvas ir supyzdina su
pagaliu uz tai kad "nu kam tu sixery adgal sustumei ir prieki
nulenkei?" :)

cia kaip koki batsiuvi supyzdint, kad "profilaktika" bobos labutinams padare
:)