Tema: Re: Va čia tai aprašymas :D
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-12-19 11:03:26
Tai kad balvonas jis visishkas :D kiek jis ten nesamoniu pridares su svarkem
ir pjaustymais, kiek mashinu sutaises nebepataisomai :) paskutiny karta kai
buvau tai rode sena siksery ir gyresi kaip jis cia prieky nuleido
pripjaudamas ir pakeisdamas sparnu forma. uztenka paziuret jo kliedesius
skelbimuose, pvz
http://www.autogidas.lt/bmw-635-e24-motorsport-m5-coupe-1985-0119199398.html

uzsukau pas jy e30 rekariniu sedyniu poros tai uzgiedojo po 200 uz vnt,
LEDINES :D nuvaziavus ish sklepo ishtrauke suplyshusias ir supelijusias -
vo, pa dvesti litov :D kitur visa odiny rekara uz 300 nupirkau :)

"Robertas9"  parašė naujienų news:jcmrid$cjt$1@trimpas.omnitel.net...

jo, sitas salininkuose, as pas ji detaliu buvau atvaziaves pirkt, tai gerai
zmogelis prikaupes ir e24 ir e23 tiuninguotu ir dar visokio xlamo pilna.
Jei kas prijauciat tokiem bmw, tai nuvaziuokit paveizet :)

"dpi"  parašė naujienų news:jc72lp$9sf$1@trimpas.omnitel.net...

Turbut pas sita gamintoja salininkuose esu buves pries kelis metus. Jaunelis
ieskojo chuligano.  Rode kazkoki rema ir sake cia bus nerealus BMW.