Tema: Re: stabdziu blekos. ar labai reik? :) ir disku pasirinkimas
Autorius: Arnas
Data: 2011-11-27 10:43:11
nu taip taip tik y visas emkes skyleti diskai eina.

"LabaiNespauda"  parašė naujienų news:jap268$8i9$1@trimpas.omnitel.net...

As bent jau priekyje blekes susikniedijau ir sutvarkiau.
Raizymai ir skyles diskuose marketingo ismislas.
cymermann su skylemis susikraipe taip pat kaip ir kiti
o keliu menesiu.