Tema: Re: stabdziu blekos. ar labai reik? :) ir disku pasirinkimas
Autorius: padugne
Data: 2011-11-26 16:35:33
On Sat, 26 Nov 2011 16:16:40 +0200, Dainiushas wrote:

> na, jei gatvė nelabai judri, galima dankratu pasikėlus surast kuris
> ratas netolygiai stabdo, nusiimt ratą, suportą, diską ir nušveist :).

Sukant ratą nieko nesijaučia. Stabdant miesto greičiais irgi ne.

Šeip e46 tik išėjus iki restailingo turėjo tokią problemą (vibracija
stabdant dėl rezonanso) kurią išsprendė pakeisdami priekinių svirčių
konstrukciją. Bet nemanau kad man sudėjo 10 metų sandėly išsaugotą seno
pavyzdžio svirtį :)

> Ai, dar yra galimybė, kad kartu su traukėmis sugedo ir rato guolis, tada
> nei nauji diskai nepadės.

Vieną guolį (t.y. visą stebulę) pakeitė. Toje pusėje kur sulankstyta
traukė. Dar vieną svirtį ir abi tas gumas kur jos tvirtinasi prie kebulo.

--
kthxbai.