Tema: Re: "amerikonu" rida
Autorius: FX
Data: 2011-11-17 13:44:03
Zhaltai skaityti matau, kad ishmokai bet suprasti ne... jei gamintojas
neturejo tokios opcijos niekas neprisikabins, bet jei evo europinis butu
turejes apiplovima ir atsivarytum jy ish amerikos kur jo nebuvo tai prie
taves prisipistu... jei gamintojas visoms rinkoms stumde be apiplovimo tai
ramu.

P.S. nesuprantu ash tu japonu net nesugeba apiplovimo sudeti... :DDD

FX

"911"  wrote in message news:ja2qqi$gtm$1@trimpas.omnitel.net...

evo gyvenime nera tureje apiplovimo, o zenonus tureje :P