vizualiai arba pagal koda manau. "slavik&dimon" <aaa@aaa.lt> wrote in message news:j7ndqg$ujb$1@trimpas.omnitel.net... > tiesa, idomu: kaip atskirti zemintos pakabos amo nuo standartinio? > > On 2011-10-19 14:23:40 +0300, Specelistas said: > >> Automobilis zemesnis uz daugeli savo "broliu". Automobolio knygoj kur yra >> komplektacijos sarasas yra ir "M suspention". >> Kai keiciau diskus, meistrai ziurejo ir sake kad amortikus jei keist i >> kitokius tai tik su visom spyruoklem. >> Kiek zinau i kalinigrade gaminamus E39'us ejo pruputi kitokie amortikai >> ir spyruokles, su ta salyga biski aukstesne masina gaunasi. >> >> >> >> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >> news:j7m7qt$h5o$1@trimpas.omnitel.net... >>> jei nori standartine pakaba tureti, dedi standarta tiksliai to modelio >>> ir variklio >>> amo ir spyruokles. >>> jei nori vaziuokle dar paaukstinti - dedi galingesnio variklio >>> spyruokles. >>> jei esi Kaune , gali atvaziuoti , paimsime kataloga ir pasidomesime. >>> nors is tikro - kelti virs gamyklos standarto nerekomenduoju. >>> kalbu tik apie naujas detales. >>> dabar atskirai apie amo- apziurejus pakelta masina galima suzinoti - >>> kokios konstrukcijos stovi amo , jei standartine klasika, tai uzteks >>> tik spyruokles pasikeisti , aisku , jei amo "gyvi" >>> >>> romas >>> >>> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message >>> news:j7lnd1$nsu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Laba diena, >>>> >>>> kas gali pasakyti kas tiksliai keiciasi norint sudet i e39 30d >>>> "aukstesne vaziuokle". Buna kazkokie kitokie amortikai ir manau >>>> spyruokles kartu keist reikia, nes dabar Mblia suspention. > >