Automobilis zemesnis uz daugeli savo "broliu". Automobolio knygoj kur yra komplektacijos sarasas yra ir "M suspention". Kai keiciau diskus, meistrai ziurejo ir sake kad amortikus jei keist i kitokius tai tik su visom spyruoklem. Kiek zinau i kalinigrade gaminamus E39'us ejo pruputi kitokie amortikai ir spyruokles, su ta salyga biski aukstesne masina gaunasi. "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message news:j7m7qt$h5o$1@trimpas.omnitel.net... > jei nori standartine pakaba tureti, dedi standarta tiksliai to modelio ir > variklio > amo ir spyruokles. > jei nori vaziuokle dar paaukstinti - dedi galingesnio variklio spyruokles. > jei esi Kaune , gali atvaziuoti , paimsime kataloga ir pasidomesime. > nors is tikro - kelti virs gamyklos standarto nerekomenduoju. > kalbu tik apie naujas detales. > dabar atskirai apie amo- apziurejus pakelta masina galima suzinoti - > kokios konstrukcijos stovi amo , jei standartine klasika, tai uzteks > tik spyruokles pasikeisti , aisku , jei amo "gyvi" > > romas > > "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message > news:j7lnd1$nsu$1@trimpas.omnitel.net... >> Laba diena, >> >> kas gali pasakyti kas tiksliai keiciasi norint sudet i e39 30d "aukstesne >> vaziuokle". Buna kazkokie kitokie amortikai ir manau spyruokles kartu >> keist reikia, nes dabar Mblia suspention. >> > >