piemeny as cia matau tik viena. "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message news:goo1rb$6kv$1@trimpas.omnitel.net... > ne tuose faziu skirstymo velenliuose esme. > 2.0(m52tu) turi ta double vanos, bet bukas kaip nzn kas. Tai kame cia > reikalas? Tas 2.5(m52tu) jau geriau, bet irgi toks..nu..vaziuot kaip jau ir > nori pradet-bet neiseina. > del sanaudu, eik is cia su piemenu bazaru, ok? mieste va, vasara, kaip nuo > kalno vaziavau, tas sviesaforas raudona rode, anas zalia, ten per geltona > pervazivau, eme 9.8, su 2.8 nuo to pacio kalno vaziuojant, ima > daugiau..svaigalas, ne kitaip. > plius, kuom 323ci gauna minusu: > ubagiski stabdziai; > 323 turi getrag pavaru deze(!); > perdaviams kitas-uzmeisty zulinti motora menkas malonumas; > yra ir daugiau skirtumu. > ir patys varikliai, 2.5 ir 2.8 skiritngi, nera tik kitas turis. > zodziu, ner cia ko diskutuot, seniai aisku kaip yra, tad nereik dviracio > isradinet. Aisku, jei pasitiako padabnas 323ci, spajuti i ji nera verta, bet > dinamikos jis neturi... > > > > > "EdgaBMW" <edgaras.stakaitis@gmail.com> wrote in message > news:goo0do$3vj$1@trimpas.omnitel.net... >> toks vaizdas kad 2,5 neturi dvigubos faziu skirstymo reguliavimo sistemos. >> O kad 2,8 mieste imtu 10ltr tai yra visiska nesamone. Kaip pvz 2,5 >> mechanika vasara 9,8ltr >> >> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >> news:gomfq7$m12$1@trimpas.omnitel.net... >>> kad nebutu sausi zodziai >>> "EdgaBMW" <edgaras.stakaitis@gmail.com> wrote in message >>> news:golveo$rkd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> as nesuprantu, tu ka visada sport. rezimu vazineji kad tau visi motorai >>>> apart 2.8 ar 3.0 ne motorai. Galios ir ekonomiskumo atzvilgiu tas 2.5ltr >>>> variklis tikrai neblogas, kalbant apie benzinus. >>> >>> >>> > >