ne tuose faziu skirstymo velenliuose esme. 2.0(m52tu) turi ta double vanos, bet bukas kaip nzn kas. Tai kame cia reikalas? Tas 2.5(m52tu) jau geriau, bet irgi toks..nu..vaziuot kaip jau ir nori pradet-bet neiseina. del sanaudu, eik is cia su piemenu bazaru, ok? mieste va, vasara, kaip nuo kalno vaziavau, tas sviesaforas raudona rode, anas zalia, ten per geltona pervazivau, eme 9.8, su 2.8 nuo to pacio kalno vaziuojant, ima daugiau..svaigalas, ne kitaip. plius, kuom 323ci gauna minusu: ubagiski stabdziai; 323 turi getrag pavaru deze(!); perdaviams kitas-uzmeisty zulinti motora menkas malonumas; yra ir daugiau skirtumu. ir patys varikliai, 2.5 ir 2.8 skiritngi, nera tik kitas turis. zodziu, ner cia ko diskutuot, seniai aisku kaip yra, tad nereik dviracio isradinet. Aisku, jei pasitiako padabnas 323ci, spajuti i ji nera verta, bet dinamikos jis neturi... "EdgaBMW" <edgaras.stakaitis@gmail.com> wrote in message news:goo0do$3vj$1@trimpas.omnitel.net... > toks vaizdas kad 2,5 neturi dvigubos faziu skirstymo reguliavimo sistemos. > O kad 2,8 mieste imtu 10ltr tai yra visiska nesamone. Kaip pvz 2,5 > mechanika vasara 9,8ltr > > "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message > news:gomfq7$m12$1@trimpas.omnitel.net... >> kad nebutu sausi zodziai >> "EdgaBMW" <edgaras.stakaitis@gmail.com> wrote in message >> news:golveo$rkd$1@trimpas.omnitel.net... >>> as nesuprantu, tu ka visada sport. rezimu vazineji kad tau visi motorai >>> apart 2.8 ar 3.0 ne motorai. Galios ir ekonomiskumo atzvilgiu tas 2.5ltr >>> variklis tikrai neblogas, kalbant apie benzinus. >> >> >>