Tema: Re: COMM. Gal kam neblogo e30?
Autorius: svyt
Data: 2011-10-06 10:22:33
nu niapatinka ir psio. negraziai-triuksmingai dirba, ir periferija brangi,
pakako tureto 1,8 tds, vien geru itempeju komplektas generatoriaus dirzui su
dirzu arti 1000 kainuoja, ir tai dar keiciant ne viska. ai dar ta turba, be
perspejimo nudvese ir vos is karoliniskiu iki serviso nuvaziavau (pakeliui
vis pildamas tepalus), nebrangi ji, bet nemegstu kai kas luzta neplanuotai.
O as vis pavazineju toli, tai i kroatija pasimaudyt, tai danija darban, tai
i kijeva pas uosve savo eiga.
o trokei man pakatu net 24 be turbos, su mechaniniu siurbliu... kaip jau
rasiau, tds nepatinka kad kuro siurblys bake yra pries visus filtrus, ir jei
kuras nesvarus, tai sukelia problemu su juo, ir man kasdienei masinai
nereikia jokiu ekremalumu nei galios nei ekonomijos, man reikia kad jinai
vestusi prie minus 30 ir tilptu pripustas ciuzinys, jei kur pakeliui
nakvoju.
koki ww polo dizelini maltis po miesta (jei bus toks poreikis) ar kokia 200
ag mazyte (savaitgalio psidraskymams kur sirvintose) galiu nusipirkt veliau.

--
vyt/ /