Tema: Re: COMM. Gal kam neblogo e30?
Autorius: svyt
Data: 2011-10-05 10:31:33
as isvis rankiniu nesinaudoju, net su fwd ir puikiausiai moku gala uzmest
kada noriu ir kiek noriu, rwd isvis jis vaziuojant nereikalingas jokiais
atvejais. lokuotas reduktorius gerai tik zvyrkeliui, ir tai tik tiesiojoj,
posukyje neraliuojant meto gala labai, vaziuoji sau ramiai mieste, o galas
tik sast ir nuleke kaip per kokias varzybas.

--
vyt/ /