Tema: Re: e39 variklio problemos
Autorius: Dainiakas
Data: 2011-09-06 23:39:26
tai tikrai taip,  bet tas reguliatorius katras trauka I egr reguliuoja tai
lyg ir veikia (buvau pajunges tiesiog prie 12), bet gal ir ne.
as kaip suprantu tai tem daugiau kaip ir nera daliu to egr, tas voztuvas ir
egr. egr vaikshto kai paspaudi, o per shlangute slegio nera (traukos)
tai gali neveikti tas voztuvas skambiai vadinamas "slegio reguliatorius",
arba ten nera slegio pacioj pagrindinej shlangoj.
kaip daryt testavima, tiesiog priesh ta voztuva nuimt shlangute ir ziuret ar
slegis yra? ar dar koks budas yra?

Dainiakas

"Igaliotinis"  wrote in message news:j45usc$pih$1@trimpas.omnitel.net...

nu jau kazkada seniai buvau sukomentaves visokius variantus del situ
klaidu..

tai susitvarkyk ta egr gal pirma ?