Tema: Re: e39 variklio problemos
Autorius: svyt
Data: 2011-09-06 02:01:07
o ten tos sklndes negalejo suluzti? pakliuvo variklin, klapsejo kol
nesulauze visko is eiles. del tuscio kuro bako max ka gali sugadint tai
siurbliuka uz 400 lt bake, ir tai labai abejoju, man kiek jie leke, ko tai
nesusije su tusciu baku, o viena masi a istisai su degancia lempute vazinejo
ir jokiu bedu, nes tik ja nusipirkus pasikeiciau i nauja ta siurbliuka.

--
vyt/ /