On Tue, 28 Jun 2011 11:16:10 +0300, Igaliotinis wrote: > nu inpu tai metos belekur, taikyt reikia v5.02 > > sss/gt1 reikia spec nulauzht, ir tai labai priklauso nuo konkretau noto > modelio. Ne su visais veiks. ir pasipist teks nuo dushios Dekui, supratau. Na, kadangi serviso neuzlaikau ir masina tik e46 be jokiu ten naujamadisku busu tai matomai pilnai pakaks ir inpos. Pakaktu seip ir carsofto, tik kad jis kazkoks durnas per visa pilva. Va pvz RLS isvis "nemato", nors jis yra ir veikia. Arba pvz MS43 identifikuoja kaip BMS46 kuri isvis dejo tik i 4 cyl masinas. Tai ir klaidu kodai neatitinka. Dar kazkur skaiciau, kad carsoftas daznai "nemato" klaidu. Kurias "mato" kiti skaneriai. Bent jau savo atveju irgi nesu tikras ar carsoftas negrybauja. Kadangi variklis vel papokstavo su vanosais, tai galu gale dadroziau kabeliuka ir nuskaiciau klaidas. Pasake kad 18 ir 223 kas pagal lenteles inete reiskia ismetimo cps beigi kontroline liambda pradeda nupushinet. Klaidas istryniau, pabirbinau. Dar karta nuskaiciau - nieko. Pabirbinau dar, pagazavau mazumele. Atsirado 65, t.y. isiurbimo cps. O 18 ir 223 jau nebeatsiranda. Nors 65 iki tol nebuvo. Patampiau laidus kiek galima pasiekt neardant - nieko. Istryniau, dar pabirbinau, pradzioj kuri laika nieko. Po to vel islindo 65. O 18 (ismetimo CPS) kazkaip magiskai "pasitvarke". O kai pries menesi skanavo bnv tai mate abi CPS klaidas ir nemate liambdos. Istrynus irgi klaidu nebeatsirado. Tai vat ir nezinau ar cia carsoftas gryba pjauna, ar CPS dazniausiai gyvi ir tik kartkartem streikuoja. Ar ECU stengiasi ju "nematyt". Keist tiesiog "del visa ko" kazkaip nesinori, vistik pas aroganta po 100eur/vnt + netoli 200eur uz liambda. -- kthxbai.