Tema: Re: lietaus sensorius E39
Autorius: padugne
Data: 2011-06-28 09:31:06
On Tue, 28 Jun 2011 01:31:36 +0300, Igaliotinis wrote:

> nusipirk vag k-line laida uz 10$, persidarysi vos vos. po to jei dar
> pasipisi pora naktu tai ir SSS veiks virtualkej kokioj :)

Jei turim omeny vagcomini laida ta kur tinka v3.11 (iki 4.0x) tai as ji
netgi dar kazkur turiu dar nuo vago laiku.

Man idomiau koki softa medziot, nes pats procesas hemaroinas jei nenori
susilaukt brangaus vietiniu megztuku demesio. T.y. reikia prasyt kazko
lietuvoj kad sumedziotu kokiam nors torrent'e ir kur nors padetu. Tai
reikia zinot ko konkreciai.

Tie sss, dis ir inpos turi buti kaip nors specialiai lauzti?

--
kthxbai.