Tema: Re: abs e39
Autorius: Tomas
Data: 2011-04-27 10:47:02
yra 100%.
paeksperimentavau su kitaisku davikliu, kuri labai gyre kazkas bmw klube.
Anas elgesi taip lyg truktu guoliui dantu - suveikinejo ABS visada. Guoli
pakeiciau be reikalo, tada isidejau originalu srotini uz 40 gal pinigu. Ir
baigesi cirkai.
klausejo atveju daryciau taip pat - ir sroto originalu, o tik poto ziuret
guoli.

"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> parašė naujienų
pranešime:ip8f4v$k7t$1@trimpas.omnitel.net...