Tema: Re: abs e39
Autorius: Dainiakas
Data: 2011-04-26 22:55:28
tai va as ir galvoju dal dacikas blogas, bet abs lempos nedega viskas
veikia, tik tai tas abs ir dsc suveikinejimas nervus gadina.
Kaip supratau, tai ten sukkokai iki tu dantuku prieit paziuret gaunasi jeigu
jie guolyje :(
o gal juos paziuret galima nuemus diska?

"Sharkius"  wrote in message news:ip76o7$h9c$1@trimpas.omnitel.net...

P.S. Nepradek visko draskyt, mat man irgi panasiai buvo - sudarankiai
grezdami keite davikli i pirkta lygtais eolte ar panasioj kontoroj, ale
nepadejo, maniau kad dantukus sugadino, gavau pasikeist guoli, pusmeti
vazinet be abs, o kai galutinai uzkniso tai is svalkes uz 15 lt nusipirkau
apluzusi dacika, pabandymui, patepes silikonu ikisau ir veikia po siai
dienai.... Teko mintyse atsiprasyt murziu ir eilini karta atsizegnot nuo
kitaisku detaliu...

P.P.S Ten greziant, jei ne pirmakart tai darai, nelabai yra kaip pazeist
tuos dantukus.