Tema: Re: masinos pirkimas is DE
Autorius: padugne
Data: 2011-03-31 13:58:22
On Thu, 31 Mar 2011 13:35:35 +0300, Geralt wrote:

> Aciu uz informacija, bet man nepatinka sitas tamstos sarkazmo pilnas
> sakinys. Tie laikini numeriai su geltonais krastais yra pripazystami ar
> ne Lietuvoj? :-/

Jokio sarkazmo, tiesiog tai yra 'gray area'. Gali viskas gerai pasibaigt,
o gali padaves ranka prikeverzota techpasi is agurko isgirst "ka cia man
kishi?". Ir po to palikes moca atstoinike ilgai aiskintis kas teisus o
kas ne.

Nors lyg ir yra europos sajungos popiera sakanti, kad transporto
priemoniu tranzito palengvinimo vardan tokio tipo numerius rekomenduojama
pripazint visom ES salim, bet nera aisku ar apie tokia popiera zino LT
agurkai ir ar nera kokiu nors juridiniu kabliuku, tipo vietinio ministro
isakymo ta tema ar pan.

Kazkur pas fliukus buvau netgi rades oficialu fakju. Ten jie sako, kad
tipo "mum px, galit vaziuot su tais numeriais kur norit, bet tai vietinio
naudojimo numeriai be jokio tarptautinio statuso ir turit patys zinot ar
uzsienyje juos pripazins ar ne".

Geriausia manau klausk lietuviskos policijos. Ir ju atsakyma turek su
savim.

--
kthxbai.