Tema: Re: masinos pirkimas is DE
Autorius: padugne
Data: 2011-03-27 15:22:58
On Sun, 27 Mar 2011 15:11:13 +0300, acidal wrote:

> Jei automobilis jau išregistruotas - pardavėjo nebereikia. bet

Pardavejo nereikia ir tada jei automobilis dar neisregistruotas. Pakanka
kad savo rankose turi bryfa. Jei automobilis labai brangus ar pirkejas
koks itartinas (pvz lituvisas) tada dar gali paprasyt pirkimo/pardavimo
sutarties.

> patartina, dėl kalbos barjero bei kai kurių niuansų - man iš pradžių
> nenorėjo duot numerių, nes jie atseit tik DE ir AT galioja. Magistrato
> darbuotojui davus ragelį pakalbėt su pardavėju reikalas buvo išspręstas.

Ne atseit o visai rimtai. Tos skardeles su geltonu dryziu neturi
valstybinio numerio statuso ir automobilis nesiskaito kad registruotas.
Jei lenkai ar lietuviai uzsinoretu isdulkinti tai turetu tam pilna
legalia teise. Taigi skaityk tau pasiseke.

O minetam savivaldos darbuotojui realiai px kur tu su tuo numeriu
vaziuosi, pas save lietuvon ar i gretima miesta.

--
kthxbai.