Tema: Re: draugelis parduoda kupeske
Autorius: 911
Data: 2011-03-09 23:15:47
standartine e36 2,5 plyta kacergines rezimu jama ~30l/100km (masina sveria ~1200kg) vel niuansai -aisku ismetimo sistema negamykline, oro filtras didesnio pralaidumo, bet is principo standartinis motoras, velenukai, purkstukai, ecu, slegis ir t.t.
nu aisku rezimas ziaurus, bet tokia realybe.
as su 6cil bmw mieste vazinejant neesu sutilpes 12l turbut NIEKADA, pradedant e30/e36/e38 etc.
Bet tas miestas miestui nelygu, dabar pvz visai kitoks marsrutas, ir jei darbo metu ten kur man reik vaziuoju apvaziavimu/autostrada ir ilendu keliem km tik i sviesaforus etc.
nu aisku ir ne su bmw :DD
Bet esme tame kad cia gali gincytis iki negalejimo del tu kuro sanaudu, per 13+metu vairavimo yra buve su identiskais automobiliais, man 9 draugui 7, arba man 6,5 draugui max 5.