Tema: Re: draugelis parduoda kupeske
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2011-03-09 09:00:26
blet tu bijau kad nemoki vazinet, arba kisdami motora sudu privelet.Mano
draugelio m3 daigiau 15 neryja niekada o tas isvis kaip jibanutas laksto.
Tai as nezinau Salai, gal tu nezinai kad pavaros yra pas tavo e30ta, ar
idejot tik su pirma?
Mano auto su baku vislaika nuvaziuoja 450km, t.y. su 56 litrais, tai ka
turime 12,4 litro (cia as apie dabar, vasara bus taip 480/500km su baku).
--
BMW 330Ci M Sportpaket II