Tema: Re: m3 vs rs5
Autorius: FX
Data: 2011-03-01 10:07:30
Priesh pisdamas gaza nujamk antibuksus ir stabilumo kontroles, dazhnai
blogiems shokejams padeda... be to primink koks motoras tavo artimo draugo
audineje???

FX

"Nerijus330Ci"  wrote in message news:iki6h5$594$1@trimpas.omnitel.net...

blet Dariau tikrai apie audi nieko nezinai ar tik apsimeti: s line pas audi
buna triju pakopu:1 vidus, ten ale sportines sedynes vairas ir t.t., tada
isores apdaila, ir trecia pakaba. Pas kolega a6 suzeminta is zavodo
nerealiai, niekur pravaziuot negali ir vaziuoja komforto prasme chujoviau
nei mano chuliganke, o posukiuose tuose paciuose prie zymiai mazesniuo
greicio slysta snukis i isore.Su a6 bandziau visus imanomus budus ir pisk
nepises per ta gaza px jai.....
--
BMW 330Ci M Sportpaket II