Tema: Re: m3 vs rs5
Autorius: Nerijus330Ci
Data: 2011-02-28 21:47:11
Dariau, man nx nereikia clarksonu chujaksonu: kasdien galiu pasidziaugti
kaip audi nevaziuoja i posuki paemes panos a4 su tokia pakaba kad krato nu
nx, o i posuki nu nesuka snukis niekaip, pas kolega audi a6 2005 su quattro
is visais s lianis chujainais, vaziuoja analogiskai, pas dirika allroudas
2008 metu nieko naujo.tikejausi kad naujos kartos kur pusasiai per karteri
islenda ir variklis atgal paslinktas bus gerai, bet ir cia chui.Ir kaip cia
gaunasi kad clarksona visa laika paperka bmwas o ne audi?Beje gali paziureti
daug kitu testu jeigu nori...