Tai paziurek, bo simptomai panasus, kaip neveikiancio/uzsikisusio katalizatoriaus. Pastovejus ilgiau gal atsistato trumpam trauka? "Zolla" <nera@be_spamo_meilo.lt> wrote in message news:iig8m3$139$1@trimpas.omnitel.net... > neЧinau.... > > -- > Pagarbiai, > > > "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message > news:iig890$ed$1@trimpas.omnitel.net... >> Katalizatorius yra? >> >> "Zolla" <nera@be_spamo_meilo.lt> wrote in message >> news:iig3ia$pq7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Пitas irgi darosi, apsukos virП 4-5k rpm sunkiai bekyla. >>> >>> -- >>> Pagarbiai, >>> >>> >>> "stroft" <laimisbmw@gmail.com> wrote in message >>> news:iieeai$5ac$2@trimpas.omnitel.net... >>>> nu kaip kada, man kiek teko paciam susidurt, dazniausiai virs 4-5k rpm >>>> ant >>>> pilno gazo apsukos bezdanciai bekyla sunkiai, ramiu vaziavimu >>>> dazniausiai >>>> viskas gerai buna, jei ir siurblys jau paslopes kazkiek. >>>> >>>> "DViL" <qwerty@qwerty.lt> wrote in message >>>> news:iie0qd$ekd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kuro siurbliai labai retai praeina, ir jeigu pareina - tai isvis >>>>> nepumpuoja. >>>>> Manau tai bus liambda.... O benzas baltarusikas 80+95? >>>>> >>>>>> kai pagazuoju ir atleidziu pedala, apsukos pasilaiko ant apie 1200 ir >>>>>> po >>>>>> truputi nukrenta ant normos. Antras dalykas, vaziuojant su mazomis >>>>>> apsukomis ir jungiant begius viskas gerai, taciau kai tik tarkim pirmu >>>>>> begiu siek tiek daugiau apsuku sukeli ir perjungus i antra begi spaudi >>>>>> gaza, toks "apmirimas" labai trumpai atsiranda, nemalonu zodziu, lyg >>>>>> kuro nepaduotu. Dar kartais noks labai nezymus sutruksejimas >>>>>> atsiranda, >>>>>> kai perjungiu begi ir spaudziu gaza. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Pagarbiai, >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:iidvqb$cls$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kas darosi? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 02/03/2011 08:35 AM, Zolla wrote: >>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>> kur Vilniuje patikrinti kuro siurblio slКgА (e46 318 benzinas)? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> > >