Tema: Re: kuro siurblio slegis
Autorius: Alexander
Data: 2011-02-03 21:13:05
Jei reikes kuro slegio reguliatoriaus - sakyk. Kazkada be reikalo
pasikeiciau, tai liko senas. Atiduosiu. Speju, kad viskas su juo gerai.
Manau, problema tikrai ne siurbliuke. Siurbliukas tau apsuku tikrai
neuzkels. Jei ir paduos daugiau, viska isleis per abratke. Del to
pridusimo - nzn, manau vis tiek ne jis kaltas.
Kaip kompas gali mesti liambdos klaida, jei ji gera? :))) Keist kompa gal
tokiu atveju :) Pagal mane, joje is bus beda.