Tai reikejo duot draudikams pasireikst nu:) Jie gi turi ten treniruotu asmenu tam reikalui. "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:gogeem$mdt$1@trimpas.omnitel.net... > Taip as turejau. Suvariau as r18 rial ratlankius ant ex > 328-to.susibesinau,-susiradau per savivaldybe firma kuri priziuri ta > gatve, ir isbirzginau juos.pirko du ratlankius naujus ir viena padanga, > bet padanga padeveta, nes mano buvo taip likutis apie 50 proc., tai naujos > neisiderejau, o ir neplesiau maikes per daug.Bet nervu kol issireikalavau > tai dafiga suejo. > -- > BMW 330Ci M paket > "Vejas" <some@ones.com> wrote in message > news:gogd5u$k0d$1@trimpas.omnitel.net... >>O tai neturetu tu nuostoliu kompensuot tie kas turi priziuret/tvarkyt >>gatves? >> Tas klausimas jau seniai kirbejo galvoj, bet nesu susidures praktikoje. >> Gal kas turit realios patirties? >> >> >> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >> news:gogar3$fm1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sutinku. >>> Vaziavimo ypatumai pirmoje vietoje, bet neatmetam galimybes su apsemtom >>> duobem staciai kampais. >>> I tokia duobe praeita savaite isikrido draugelis (max 40km) Siaures >>> prospekte. >>> is apsemtos balos isvaziavo su sulankstytu ratlankiu, prakirsta padanga. >>> del vaziuokles vaziuos aiskintis sia savaite, nes atsirado papildomu >>> garsu (e46tas). >>> >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:gog9rh$dnd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tokiu atveju, gal nereik is vis tu ratu, jei keiciami dazniau nei >>>> tepalas. Arba pradet ziuret kur vaziuoji. >>>> Nzn, pereita vasara atvazienjau su r18, buvo ir duobiu pagauta, ir pan, >>>> ratlankiu forma nuo to nesikeite... >>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >>>> news:gog8b3$anf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na, Padangubaze prekiauja dvieju rusiu replikomis - IT ir Kinu. >>>>> IT kietesni, bet trapesni, kinietiski minkstesni...bet! >>>>> Kokio velnio juos aplamai lyginti, jeigu i gera/pavasirine duobe >>>>> ileksi, ir remontas ratu kainuos 100-200 lt, tai ar negeriau nauja >>>>> nusipirkti uz 500 lt?:) >>>>> Cia vienas draugelis AUBI ratus susidejes replikas 20vazineja, padangu >>>>> aukstis beros 35. Pries tai originalius sudauzes buvo, kurie jam >>>>> kainavo vieneta po 1000Eur, tai spjove i originalus ir ju taisyma... >>>>> kai ilekia, nuvaziuoja nusiperka nauja replika uz 450 lt ir vel >>>>> laimingas sau vazineja.. >>>>> >>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>> news:gog7qr$9o7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> jei guma auksta-px kad taivanski. Cia aktuoliau, kai ant ratlankiu >>>>>> vazineji tas gamintojas... >>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>> news:gog7ne$9gu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tipo replikos skirtingu plociu?kas salis gamintoja, ar nebijai kad >>>>>>> paskui uzsipisi tiesinti. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >>>>>>> news:gog76q$8gn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> galas 11,5. >>>>>>>> priekio neatsimenu. >>>>>>>> >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gog6rq$7qv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>o ratlankiu plotis? >>>>>>>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gog6qu$7pe$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Gale bus 315, priekyje 275. >>>>>>>>>> Cia pagal reikalavimus sitiems ratams. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gog66c$6ia$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> nu turetu nut gerai su dezignu.O nebandiai vikieciuose >>>>>>>>>>> mziurineti?, beje kaip plociai priekis vs galas? >>>>>>>>>>> "Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gog60b$67a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Vasariniai R20. >>>>>>>>>>>> Double spoke 215. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Originalus eina 21' colio. >>>>>>>>>>>> Cia replikos. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Kainu skirtumas uz 4vnt. be padangu ir nauju: >>>>>>>>>>>> 2000 LT(replikos) VS 14000 Lt. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >