Tema: Re: Gal turit vaistu ?
Autorius: Jessica Simpson
Data: 2011-01-18 18:16:58
Faktas, sutinku.
Taciau taciau taciau, vistiek tos vagystes yra tendencingos, nevagia nuo
labai nauju BMW (kol jie siek tiek nepasensta) arba nuo Z4 visokiu ar pan.
Lygiai taip pat nuo geresniu Lexus, Cadilac, Lincoln ir kt. taip pat nevogia
tiap ziauria kaip nuo bmw, audi, mb, vw. Sakyciau, is situ keturi laimi bmw
gerokai blogaja prasme.