Tema: Re: X5 2008 3.0 kuro sanaudos
Autorius: zhaltas
Data: 2010-12-29 21:10:15
nezinau.
niekada nesigilinau ir nematavau.
kita programa, kitas vamzdynas, didesnis kuleris, ismetimas ir turbut viskas.
tai nu gal 350ag.
Bet yra kas vaziuoja ir su 500+ su standartiniais viduriais.
Man tiek nereikia ir niekada nereikejo, nes realiai su 300ag ir 500nm valdyti greitai ant zvyro yra ka mokintis, dauzyti ir daug kainuoja ;)
o jei reik valinimo ant asfalto, tai yra paprastesniu ir daug daugiau fun'o suteikianciu daigtu prigalvota...