taigi nesiparinu - kai sakoma 'same sausage, different size' (sumaisiau pradzioje rasydamas), turima omeny, kad vienas ir tas pats dizainas pritaikytas to paties gamintojo skirtingu klasiu modeliams - tai kad bmw dabar pritaike 3-5-7 klasese ir kad audi seniau (ir gana sekmingai) dare ir daro a4-a6-a8. skonio reikalas - bent man asmeniskai patinka, kai auto atpazystama is karto ir kazkuo issiskiria. nes dabar naujas f10 is priekio lengvai sumaisomas su 3 klase, o is galo su 7. nebuvau didelis audi dizaino gerbejas, bet dabartine bmw dizaino kalba nelabai patinka (apart naujojo z4, kuri mano skoniui viena is labiausiai vykusiu auto). del svorio, tai naujasis a6 kaip tik ir zada buti lengvesniu, nes naudoja savo aliuminium space frame - nevisiskai aliuminis visur kaip kad naujoje a8, bet nemazai plieno pakeista aliuminiu. ryt oficialus a6 pristatymas, gal ir detaliu daugiau pateiks apie svori ir visus ismatavimus. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:id3m0d$i2n$1@trimpas.omnitel.net... > ash nesuprantu ko to del to dydzhio parinies? dabartine A6 yra vos ilgesne > ir tokio pat plochio kaip F10, mase A6 jei quattro tai su analogishkais > varikliais didesne nei F10. taip, F10 ant nepilnu 6cm ilgesnis, ant 1.5cm > platesnis ir ant 100kg sunkesnis uzh e60, bet tai who cares? > > "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message > news:id3hbm$d76$1@trimpas.omnitel.net... >> idomus modelis, sena filosofija (same size, different sausage) >> http://www.autoblog.nl/archive/2010/11/30/primeur-de-nieuwe-audi-a6 >> > >