Tema: Re: Dyzelio bedu nebera
Autorius: toot
Data: 2010-11-15 10:57:22
?kolkas nieko nejauciu blogo, GAL kazkiek kuro daugiau ima, bet cia 
subjektyviai ziurint I ekonomizeri.
traukos reikalus sunku patikrint - uzsidejau minkstas ziemines, 
antiprabuksavimas slopina bandymus letai vaziuojant, o ant greicio baisu nuo 
kelio nusokt - jausmas kad ant kramtomos gumos vaziuoja :) O po 525d E39 tai 
tikrai atrodo kad traukia gerai :)


"news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
news:ibqsdp$ba5$1@trimpas.omnitel.net...
> tai nedingo trauka ar siaip kas kitaip dabar ?
> "toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message 
> news:ibqsbn$b6g$1@trimpas.omnitel.net...
>> ?jo, islupo
>>
>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
>> news:ibqs7m$atv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai ka su sklendem padare, islupo?
>>>
>>> "toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message 
>>> news:ibqota$5ev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ?Sveiki,
>>>>
>>>> Kaip ir rekomendacija serviso bmw-  Kestauto - dyzelis vel sekmingai 
>>>> toliau taupo pinigus vaziuodamas. Mano supratimu viskas kaip ir gerai 
>>>> padaryta, variklis dirba graziai, servisas apsisuko labai operatyviai - 
>>>> priduota pirmadieni, grazinta ketvirtadieni su salyga kad buvo 
>>>> nenumatyto darbo. Kainavo 3500 Lt variklio ir turbinos remontas + 
>>>> pakeisti tepalai.
>>>> Reiks bandyt pridavinet kitas auto, bet kolkas ispudziai teigiami (pats 
>>>> ju servise nebuvau, nemaciau, bet operatyvumas ir kaina labai patiko - 
>>>> rekomenduoju).
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>
>
>