?kolkas nieko nejauciu blogo, GAL kazkiek kuro daugiau ima, bet cia subjektyviai ziurint I ekonomizeri. traukos reikalus sunku patikrint - uzsidejau minkstas ziemines, antiprabuksavimas slopina bandymus letai vaziuojant, o ant greicio baisu nuo kelio nusokt - jausmas kad ant kramtomos gumos vaziuoja :) O po 525d E39 tai tikrai atrodo kad traukia gerai :) "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message news:ibqsdp$ba5$1@trimpas.omnitel.net... > tai nedingo trauka ar siaip kas kitaip dabar ? > "toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message > news:ibqsbn$b6g$1@trimpas.omnitel.net... >> ?jo, islupo >> >> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message >> news:ibqs7m$atv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai ka su sklendem padare, islupo? >>> >>> "toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message >>> news:ibqota$5ev$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ?Sveiki, >>>> >>>> Kaip ir rekomendacija serviso bmw- Kestauto - dyzelis vel sekmingai >>>> toliau taupo pinigus vaziuodamas. Mano supratimu viskas kaip ir gerai >>>> padaryta, variklis dirba graziai, servisas apsisuko labai operatyviai - >>>> priduota pirmadieni, grazinta ketvirtadieni su salyga kad buvo >>>> nenumatyto darbo. Kainavo 3500 Lt variklio ir turbinos remontas + >>>> pakeisti tepalai. >>>> Reiks bandyt pridavinet kitas auto, bet kolkas ispudziai teigiami (pats >>>> ju servise nebuvau, nemaciau, bet operatyvumas ir kaina labai patiko - >>>> rekomenduoju). >>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> > > >