Tema: Re: 2004-2006m E60 3.0 dyzelinio modelio pirkimas
Autorius: zhaltas
Data: 2010-11-10 13:35:01
nera ten jokiu mistiniu 'apkrovimu', kitu atveju butu ne skardele 1mm storio, o normalus laikantis tuos kazkokius apkrovimus elementas. Nenusiskiedziam davai iki supermamu lygio. Nes matau kad stiklas kinietiskas is evelko ar stiklitos isvis jau nesiartint prie to automobilio ir kviest pareigunus?
Nieks nesako kad cia yra gerai, bet ir myzciot del kiekvieno sudo juokinga. Su salyga kad negyvenam turtingoje valstybeje, visi labai gudrus ir nori uz kaimyna but galva auksciau, tai ir turim dali autoparko vogto, dali frankensteinu is usa, dar dalis vapse perpuvusiu lupenu nevertu metalo kainos, nu ir bankai dar dave savu laiku palankias salygas naujus nusipirkt kam reikejo :D
Realiai neymanoma net parduot normalaus/gero automobilio uz normalia kaina, arba lenkiesi iki lavoneliu salia stovinciu kainos krentanciais landzeronasi ir ridom po limona arba busi kosmonautas :D
 Esu pardaves automobili i DE ir puikiai maciau ka vokieciui reiskia antri rakteliai, normali serviso istorija etc etc ir ka tas pats reiskia LT turguj :)