Tema: Re: Dyzelio bedos - diagnoze
Autorius: zhaltas
Data: 2010-11-04 21:30:36
reik galva galvot, o ne bbz kuo.. tada ne kate maishe.
eile metu pilni srotai anglisku auto, su tikrai nedideliais prabegais, lyginant su musu turimais automobilaiis ":) , plius galima rasti egzemplioriu ir pasiziureti dar uzkurta veikianti motora, nekalbant apie kitus niuancus.

p.s. bent jau man tai kvaila butu liet 2x srotinio motoro kaina, kazkokiam vasiai uz 'tvarkyma', nekalbant apie nauju detaliu kokybe, surinkimo kokybe , visa kitka ir finaline kaina...