O kuom tu jautiesi? "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:ia4mk6$eut$1@trimpas.omnitel.net... > Nesijauciu as sportininiku. Cia kaip tik visi kiti baisus sportininkai. O > kam skirta tai suprantu. Pagrinde greitesnis greitejimas posukyje ir is jo > iseinant. > > Pasivazineti ne viena karta buvau. > > "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> parašė naujienų > news:ia4ma8$ekd$1@trimpas.omnitel.net... >> tu isvis nesupranti nei kam ji skirta nei kaip veikia, tuo labiau >> kacergineje. >> kazkaip po vieno pasivazinejimo labai jau didelis sportininkas patapai :) >> , beveik kaip sultinys :D >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:ia4lva$e79$1@trimpas.omnitel.net... >>> Niekas jos nelygina. I lenktynes vaziuoti nesiruosiu. O keliems kartams >>> per >>> metus kacergineje uztenka ir tos kuri yra. >>> >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> parašė naujienų >>> news:ia4e9v$5ea$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o kas yra elektronine blokiruote? jei vienas ratas prabuksuoja tai jy >>>> pristabdo? jei tokia "blokiruote" tai jy visishkai shudo verta ir su >>>> normaliais lsd net neverta lygint. >>>> >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:ia18bj$pd0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Cia pas ka tas vienas varomas ratas priekyje? >>>>> >>>>> Pas mane yre elektronine blokiruote. Galima sakyti 1,5 varomo rato. >>>>> Taciau jokiu problemu. Kaciargoje niekur nenurauna. >>>>> >>>>> "Salas" <salas@freemail.lt> parašė naujienų >>>>> news:i9r74p$fl3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> geriau 40 AG didesni nuostoliai, nei vienas priekinis varomas ratas >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:i9pjvc$5ko$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Siaip kiek speju ten ka nori galima ivesti. >>>>>>> >>>>>>> O jei rimtai, tai pas tave turi buti gerokai didesni nuostoliai. >>>>>>> Palisk >>>>>>> po masina ir paziurek kaip galia persiduoda tavo galiniams ratams, >>>>>>> kiek >>>>>>> visko ten yra, kas trukdo ar sugeria ja. >>>>>>> >>>>>>> O pas mane I greicius deze ir is jos tiesiai ratams. >>>>>>> >>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų >>>>>>> news:i9piqd$49p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tai chule pas mane nuostoliai apie 80ag?o pas tave 40? >>>>>>>> -- >>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:i9ph2o$23m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Neismatavo. Tik I ratus pamatavo. Taciau nuostoliai pas mane 40aj. >>>>>>>>> Tai reiskia turejau apie 300aj. Dabar apie 280-290 I ratus turiu, >>>>>>>>> bet >>>>>>>>> daugiau ir nereikia, tai apie 320-330. >>>>>>>>> >>>>>>>>> T. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų >>>>>>>>> news:i9oldt$l6o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> O variklio? >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:i9nbko$pnq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Maha ir dyno dynamics yra tie stendai, kurie rodo tikra >>>>>>>>>>> galinguma. >>>>>>>>>>> Jo nemazina ar nedidina. >>>>>>>>>>> Pries gerus metus sukau as 260 i ratus. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> T. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Tautis" <tautvydas@gmail.com> parašė naujienų >>>>>>>>>>> news:i9moj1$3gq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Taip jis, tikrai tiksliai rodo. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dar Seimo garazuose, taip pat gerai rodo. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> T. >>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:i9m9oe$90e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> VGTU stendas sitas manau vienintelis kuriuo galima tiket, nes >>>>>>>>>>>>> jiems privalomas kalibravimas. >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>> "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:i9m6ap$350$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> 156 aj i ratus. Geras pas juos tas stendas. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> T. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:i9m640$2ph$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>>>