Tema: Re: vakar pastaciau ant stendo saviske
Autorius: Tautis
Data: 2010-10-25 22:43:02
Nesijauciu as sportininiku. Cia kaip tik visi kiti baisus sportininkai. O 
kam skirta tai suprantu. Pagrinde greitesnis greitejimas posukyje ir is jo 
iseinant.

Pasivazineti ne viena karta buvau.

"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> parašė naujienų 
news:ia4ma8$ekd$1@trimpas.omnitel.net...
> tu isvis nesupranti nei kam ji skirta nei kaip veikia, tuo labiau 
> kacergineje.
> kazkaip po vieno pasivazinejimo labai jau didelis sportininkas patapai :) 
> , beveik kaip sultinys :D
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:ia4lva$e79$1@trimpas.omnitel.net...
>> Niekas jos nelygina. I lenktynes vaziuoti nesiruosiu. O keliems kartams 
>> per
>> metus kacergineje uztenka ir tos kuri yra.
>>
>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> parašė naujienų
>> news:ia4e9v$5ea$1@trimpas.omnitel.net...
>>> o kas yra elektronine blokiruote? jei vienas ratas prabuksuoja tai jy
>>> pristabdo? jei tokia "blokiruote" tai jy visishkai shudo verta ir su
>>> normaliais lsd net neverta lygint.
>>>
>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>> news:ia18bj$pd0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Cia pas ka tas vienas varomas ratas priekyje?
>>>>
>>>> Pas mane yre elektronine blokiruote. Galima sakyti 1,5 varomo rato.
>>>> Taciau jokiu problemu. Kaciargoje niekur nenurauna.
>>>>
>>>> "Salas" <salas@freemail.lt> parašė naujienų
>>>> news:i9r74p$fl3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> geriau 40 AG didesni nuostoliai, nei vienas priekinis varomas ratas :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:i9pjvc$5ko$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Siaip kiek speju ten ka nori galima ivesti.
>>>>>>
>>>>>> O jei rimtai, tai pas tave turi buti gerokai didesni nuostoliai. 
>>>>>> Palisk
>>>>>> po masina ir paziurek kaip galia persiduoda tavo galiniams ratams, 
>>>>>> kiek
>>>>>> visko ten yra, kas trukdo ar sugeria ja.
>>>>>>
>>>>>> O pas mane I greicius deze ir is jos tiesiai ratams.
>>>>>>
>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų
>>>>>> news:i9piqd$49p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> tai chule pas mane nuostoliai apie 80ag?o pas tave 40?
>>>>>>> -- 
>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:i9ph2o$23m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Neismatavo. Tik I ratus pamatavo. Taciau nuostoliai pas mane 40aj.
>>>>>>>> Tai reiskia turejau apie 300aj. Dabar apie 280-290 I ratus turiu, 
>>>>>>>> bet
>>>>>>>> daugiau ir nereikia, tai apie 320-330.
>>>>>>>>
>>>>>>>> T.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų
>>>>>>>> news:i9oldt$l6o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> O variklio?
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:i9nbko$pnq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Maha ir dyno dynamics yra tie stendai, kurie rodo tikra 
>>>>>>>>>> galinguma.
>>>>>>>>>> Jo nemazina ar nedidina.
>>>>>>>>>> Pries gerus metus sukau as 260 i ratus.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> T.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tautis" <tautvydas@gmail.com> parašė naujienų
>>>>>>>>>> news:i9moj1$3gq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Taip jis, tikrai tiksliai rodo.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Dar Seimo garazuose, taip pat gerai rodo.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> T.
>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:i9m9oe$90e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> VGTU stendas sitas manau vienintelis kuriuo galima tiket, nes
>>>>>>>>>>>> jiems privalomas kalibravimas.
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>>>>> "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:i9m6ap$350$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> 156 aj i ratus. Geras pas juos tas stendas.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> T.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:i9m640$2ph$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> --
>>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>>