niekas nesiseileja,o pasisaipyti is aiskios parasytos kvailystes galima :-)) gerai,nepyk. generatoriu parametrus apibrezia ju generuojama maksimali srove prie tam sudarytu salygu-masinose tai paprastai tam tikras apsuku skaicius. nezinau-gal paskutiniai modeliai ir turi kontrolerius akumuliatoriams,bet klasikiniu atveju generatoriaus isejime stovi rele reguliatorius,kuriai svarbu islaikyti pastovia itampa-mazdaug apie14.4 V kuriai nusispjauti,kas kokia srove ims-jei salygos ir generatoriaus parametrai leidzia jis ta srove atiduos. srove matuojama amperais -A Ah- apibrezia koki elektros kieki turi akumuliatorius.is to galima APYTIKSLIAI spresti,kokia jis atiduos momentine srove starteriui sukti paprastai tai buna daugiau nei 8 akumo talpos.(55Ah*8 atiduos prie 20 laipsniu temp.=ne maziau 440A starteriui) siaip tuscio akumo niekas i masina nestato.elektros sistema masinoje tik dakrauna/kompensuoja nuostolius,susijusius su starterio naudojimu ir visokiu pribumbasu naudojimu kai variklis nedirba,arba dirba mazais sukiais(pvz stovint kamstyje,su ijungtom sviesom,skaitoma ,kad akumuliatorius nera kraunamas). akumas del tam tikru savybiu ima ne 80Ah, ne 80A ,o apie 10 % savo talpos srove krovimui. butent apie,nes jei smarkiai iskrautas,gali trumpa laika imti ir kelis kart daugiau,bet tada trumpeja jo eksplotacijos laikas. is to ka parasiau turetum pasidaryti paprastas isvadas 1 jei neislipama placiai paplitusiu parametru( sakykim,generatorius 50-150A;akumas 35-120Ah), giliai poxui akumui,koks stoves generatorius :-)) ir atvirksciai... daug svarbiau,prie kokiu variklio apsuku generatorius atiduoda nustatytus parametrus(dyzelis ir benzas) 2.akumo talpa ir generatoriaus galia(atiduodamus A )apsprendzia starteris/ka suka ir ivairios borto sistemos, naudojancios elektra kaip veikiant varikliui,taip ir neveikiant.IR temperaturu diapazonas-prie -20 talpa krenta ar ne 30%(nepamenu.) atiduodama srove(uzvesti salta ryta varikli) -irgi sekmes "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message news:i8d0kf$npc$1@trimpas.omnitel.net... > > suprantu, kad seilejimasis yra lietuviu bruozas. > nesu uzsispyres pirmokas. > jeigu manai - zinai, turi info - pasidalink. > papasakok kur padariau klaida, kas veikia ne taip, kaip viskas vyksta. > jeigu argumentuosi, priimsiu. > > "Sigitas" <sig@lt.lt> wrote in message > news:i8cj0v$4tr$1@trimpas.omnitel.net... >> piz *iec, >> ja plakal... >> ''Jeigu akumas 100Ah, o generatorius 80Ah. tai reiskia, kad per valanda >> pilnai >> akumo neikraus. '' >> "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message >> news:i8c1in$53c$1@trimpas.omnitel.net... >>> Davai padarom taip. >>> Tie kurie, save skaito save ereliais ir genijais - tyli. >>> Tie kurie, is tikro zino kas yra fizika - raso. >>> >>> Generatorius 50-80Ah. >>> Akumas 90Ah. >>> Tai reiskia. Jeigu idedi nauja (tuscia) tai krovimas vyksta 50-80Ah per >>> valanda. >>> Akumuliatorius turi savybe besikraudamas imt maziau sroves. Tai reiskia. >>> Pradzioj ima tiek, kiek duoda generatorius, veliau maziau, maziau, >>> maziau. >> >> >>> Jeigu akumas 100Ah, o generatorius 80Ah. tai reiskia, kad per valanda >>> pilnai akumo neikraus. >> >> Iskaitom lempas, vejeli, muzika ir pan. Ikraus tebunie per 3 >>> val. Veliau akumas ims nebe 80A (ikrovimo sroves) o tarkim 10A. galu >>> gale akumas bus pilnai ikrautas, kadangi lempos ir vejelis, bei kita >>> elektronika ims energijos maziau nei 80A. Tai reiskia, kad dalis >>> energijos bus sunaudojama eksplotacijai, kita dalis - akumui krauti. >>> Toliau vaziuojam. akumas 100Ah, krovimas 80Ah. Automobilis suvartoja >>> tebunie 20-30A (reiketu paskaiciuoti). vadinasi like 50A, naudojami >>> krovimui, Bet kadangi akumas beveik pilnas tai akumas ima ne 50A. o >>> tarkim 5-10A. >>> Ok inesam dar viena kintamaji, BMW kompiuterius, kurie issijungia po 18, >>> 40min ir pan. Tai reiskia, kad akumas idetas i BMW _NIEKADA_ nebus >>> pilnas. Nes... isjungus degima, dar ~18min veiks kompas, kuris >>> atsakingas uz langu uzdarymo rele, vidaus salono vejelio putima ir pan. >>> Po 40min. issijungs (jeigu neklystu ipurskimo, abs ir pan) >>> kompiuteriai.Taigi net jeigu turime generatoriu 100A, ir akuma 55Ah, >>> reiskia, kad akumas _niekada_ nebus pilnas, nes sustojus, kai >>> generatorius nebekrauna, o akumas dar gyvas, dafiga sroves naudos >>> kompai., kol issijungs visi issijungs. Pas E39, jeigu neklystu jie yra >>> 5. >>> So. Imam 50-80A generatoriu. >>> ir 100Ah akuma. >>> Pradzioj akumas gauna tebunie 50A (nes kita naudojama eksplontacijai). >>> Veliau akumu reikia, 30,20,10,5 A. Jis isikrauna. >>> Pagal gamintojo rekomendacijas siuloma 80-90-95Ah akumas. >>> Ar 100Ah procentaliai yra didelis nukrypimas? >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>> news:i87f7d$cc2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet tu ziuriu nenutuoki nieko apie tai >>>> >>>> "triptronikas" <info@delfi.lt> wrote in message >>>> news:i874pk$38o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o pas tamsta E39 sudeta visa imanoma elektros iranga, navigacijos, dvd >>>>> grotuvai, xenonai ir t.t.? Reikia deti akuma priklausomai nuo >>>>> generatoriaus krovimo pajegumo...kad su nedakrautu akumu vazinesi??? >>>>> Jei bus didelis, tai nereiskia, kad tau tinka ir tinkamai tarnaus. >>>>> >>>>> "CHloras" <mtamulio@yahoo.com> wrote in message >>>>> news:i84g0l$cb6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Nu, o tai ka as sakiau? >>>>>> >>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>> pagal varta nuo 70 iki 100 >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >>> >> > >